Skolan

Nu har jag äntligen kommit hem efter en lång dag på skolan. Fick sluta tidigare än halv 4 men kom hem vid kvart i 4 sen åt jag efter de och kom nyss hem efter varit ute med Kira. Har lust att vara med någon så ska fråga Azra om hon orkar eller om hon sover för hon är så himla trött. eller igentligen alla är väl det.

Men skolan gick väl bra. HK för första gången (i 8an asså) som gick bra förutom en sak, Tim var där och jävlades med mig och Sandra.

Vi skulle göra toast och vi ville bara ha på ost och skinka men när vi gick därifrån så gick Tim dit och pepprade våran toast och vi visste inget, sen när vi satt och åt och han bara garvade hela tiden och sa: är de starkt? & jag och Sandra fattade ju ingenting men efter vi ätit upp våran toast fick jag jätte ont i halsen och då började Tim garva ännu mer och sa de där igen och jag ba: vadå då? & då sa han att han hade pepprat den och började asgarva ännu mera och jag ba: jaha, de var därför den var så stark och att jag fick ont i halsen. (: Snabbt asså och sen retade Wille med att han spottat i maten men Tim sa att han inte gjorde de och såg allvarlig ut så han hade inte gjort de, men när Wille kommer gå från maten då jävlar ska jag spotta i hans mat! Haha, där får han igen iallafall! (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

jora funkar

2009-09-03 @ 17:37:05
URL/Bloggadress: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: CHANELLE

SV; okej :)

haft en bra dag?

2009-09-03 @ 17:54:55
URL/Bloggadress: http://chanellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0