Sandrah är less på mig. (a)

Jag håller på att prata i tlfn just nu med Sandrah och jag tyyp dampar med henne typ visslar i hennes höra och tyyp dampar loss och hon ba: herreguud ! o: , såe hon är less på mig och säger åt mig hela tiden hahahaha ! (: Jag måste vara jobbig assåe nu för jag är juh hyper och dåe är det ju svårt att kontrollera det (oj oj lät som att jag hade tyyp värsta damp eller adhd problemen !). Hahha, jag är bääst assåe. Men åhh, mamma sabbar allt och säger att jag måste ut m. hundarna och att jag måste slå på datorn .. HAHAHAH oj råkade skriva på ! HAHAHHAHAHA, gud vad bäst jag är assåe, men nääe jag menar att hon sa att jag måste slå AV den. (a) Såe ni får se, om jag skirver mer har jag lyckas övertala henne och om jag inte skriver nå mera i dag såe tvärtom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0