Droog.

Solarium är fan en drog typ. Man blir ju för fan beroende av det. Jag och Sandrah klagar jämt på att vi ska sola solarium men mamma tycker vi ska ta det lugnt med det. Men det tycker inte vi (a) Vi är såe envisa assåe. Vi är så lika varann jag coh Sandrah assåe. Men vi liknar inte varann på utseendet eller nånting sånt men personligheten. Jag älskar att vara med Sandrah för vi båda är två dumma blondiner, fast alla tycker jag är dummast men aja. (a) Vist är dom snälla som tycker det, men jag älskar dig, Sandrah gumman ! (: <3

Kommentarer
Postat av: ssandra! :)

haha, nog för alla tkr båda är typ lika dumma x) haha!



älsakr dej mest baby! ;* <3333

2009-05-01 @ 20:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0