Tack Casper..

Fan ibland hatar jag min brorsa.. Han sitter i sitt jävla rum och pratar i tlfn och spelar sitt jävla fucking Wow och typ skriker och allt så man vaknar och jag hade bara lust att gå in i hans rum och börja skrika som en jävla galning!! Han är en sån jävla nöörd asså.. Fyfaaan, han borde ju skaffa sig ett liv asså istället för att sitta vid datorn och blockera tlfn 24/7!! Ehmm, iallafall, ni märker nog att jag är på SJUUKDÅLIGT HUMÖR? , det är därför! Ingen ska väcka mig genom att skrika och allt för jag blir fan galen då! Blir så jävla förbannad och allt, så ingen vill typ vara nära mig.. (a) Hahha, men som tur är har jag inte mens längre iallafall, så Casper hade tuur! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0