Saknar dig. <3

Fuck saknar dig så mycket! Jag vet att allt är mitt fel att vi knappt träffas. Och jag vet att du är besviken på mig för att jag alltid måste välja fel kompisar och saker.. Men jag väljer dig med såklart men det ser du inte! Jag fattar inte att du ser att jag älskar dig så jäkla mycket att jag tom har ljugit för dig! Och jaa, jag ångrar mig så otroligt mycket för jag gjorde så men sen säger du att jag ljugit mer och jag undrar verkligen om vad jag ljugit om för jag har verkligne inte ljugit nå mera för dig! Fattar inte att du kan säga så utan att fråga mig och prata så bakom min rygg! Det är jävligt lågt! Det hatar jag med dig, du säger saker utan att ta reda på om det är sant och tror på rykten. Men jag har ibland också trott på vissa rykten om dig och mig men jag frågar iallafall dig om det är sant! ,du frågar aldrig mig om det är sant det jag "sagt" eller "gjort"! Så hur ska jag veta hur jag ska göra.. Och du dissar mig också. Jag fattar inte varför du gör det. Så onödigt för jag älskar dig otroligt mycket!

Kommentarer
Postat av: ssandra

menar du mej?.. <3

2009-06-04 @ 22:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0