Ni skiter i mig..

Jag fattar inte.. Ni skiter i mig och bara går iväg. Men jag vet att du bara drar henne ifrån mig och allt för du vill inte ens att hon ska typ prata eller ens säg hej och krama mig. :o Fattar faan inte va det är för fel på dig?! Och du som tom betydde så JÄVLA mycket för mig och snart kommer du inte betyda en smack! Det stör mig för jag vill verkligen vara vänner och jag älskar dig verkligen, men du skiter i mig och kör över mig och tar en av mina vänner.. Så jäkla less på dig!! FATTA DET! Jag kan kanppt se på dig för då blir jag så Jävla förbannad!!! Tänk att vi skulle göra så jävla mycket i sommar och allt. Men det kommer nog inte hände så mycket mellan oss förutom att vi kommer glida isär så jävla mycket! Känns som att jag kommer bli lämnad av alla.. Att alla kommer börja vara med dig och allt. Tänk det, du är så JÄVLA falsk asså!!, men ändå får du massa vänner!.. -.-' Ibland hatar jag dig..

Kommentarer
Postat av: ssandra

prata gumman?! <'333

2009-06-13 @ 17:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0