Nattblogg.

Hej alla ni som är uppe nu dvs!

Jag är uppe än för har inte annat att göra för det är bastu i mitt rum så kan itn somna. Har försökt sen 1 typ.. Meningslöst kändes det så gav upp, sen när jag just skulle öppna dörrn så öppnade pappa dörren och frågade var Wilma var & jag har ju försökt sova och hon var inte i mitt rum så jag sa: hur ska jag kunna veta det, ni hade ju henne i erat sovrum..? Sen började vi leta henne över hela huset och mamma & casper låg och sov, sen gick jag upp till mammas & pappas rum och letade där sen såg jag att dom hade haft fönstret öppet och såg att det var en stor reva i den (säkert 30 cm lång!) så blev orolig och sprang ner till pappa och sa: hallå!!, och kanske föll ner från fönstret!! Sen när vi tänkte gå ut så sa mamma uppe från rummet: VAAA???... Hon är så jäkla snabb så började asgarva! (; För var där för typ 1 minut sedan sen först då när vi skulle ut vakna hon. (; Sen kom hon ner och vi gick ut i kylan (brr) och jag gick såklart till hamocken för där älskar hon att va, men såg henne inte och sa tom hennes namn men inget "mjauande".. Sen gick jag till framsidan igen där mamma stod och pappa var på baksidan vid hamocken sen kommer han med en vit kall sak som ser skit trött ut och gäspar för fullt! :'DD Hahha, jag och mamma började garva sen sa vi bara god morgon till henne och sånt och hon verkade må skit bra för hon går inte kosntigt och kan hoppa från höga höjder så hon skadade sig inte iallafall, men hoppas hon lärde sig iallafall! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0