Mår skit illa..

Hej bloggen, förlåt för den dåliga uppdateringen idag. Börjar bli kass på att uppdatera nu ju.. Men ska försöka att bli bättre. Men iallafall, har varit på BA med massa, och kom hem för typ en halv timme sen kanske. De hände rätt så mycket, flera bev stoppade av polisen för dom rökte eller drack. Åkte bara en karusell och de blev virvelvinden, sen efter det åkte jag hem för jag hade spyan upe i halsen och sånt, så ska ta det lite lugnt och mamma ringde och fråga var jag var för hon är där ute nånstans och jag sa att jag var hemma och mådde inte nå bra alls, och då sa hon att jag skulle ta det lugnt och bara ligga på soffan typ. Men ska gå nu och jaaa, slappa, hörrs nog imorgon istället för senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0