Kallt och börja regna typ.. :/

Har varit med Azra och har skämt ut mig som vanligt och mest framför killar.. (y) Jag höll på att ramla framför Simon och Sebbe tror jag han hette, jag sprang till studsmattan och kastade mig över den och typ asgarva och ramla och på en gård var det en kille som nog var snygg tom som bara kollade på mig och Azra.. , Skrikit jätte mycket hemma och när vi dyklade på väg till godisarenan och när vi var på godisarenan, skulle skjutsa Azra på pakethållaren så åkte jag ut mitt på vägen! (: och sist men inte minst höll på att köra in i en bil och en stolpe och massa kollade när vi skrek. (: Vi är bäst på att skämma ut oss asså! (y) Sen började det regna på godisarenan så jag skrek och ville hem också så alla kollade på mig och vi började cykla hem då. Och Azra var tvungen att gå hem så sitter här ensam och har tråkigt.. Men äter choklad och snören ju så. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0