Jag och Azra är bäst. (: <3

Ja, jag har ju varit med Azra typ hela dan och vi har skämt ut oss massor, speciellt jag och tom framför killar! Så jäkla pinsamt och vi lyssnade på värsta gamla låten för att Azra höll på att kolla om hon hittade nåt så stannade hon där sen kom det två killar, kanske snygga, vet inte kollade snabbt för tyckte jag hörde nåt så vände mig omoch sen ser jag dom och vi har på högsta volym och allt! Och dom bara glor på oss! Asså gud höll på att dö! Och ena killen kollade tom tilbaks till oss och typ skrattade! ,fyfan asså!.. :o Sen skrek jag jätte mycket och sjöng och sen satt Simon dära och höll på med cykeln och då blev det också pinsamt. (: Sen kom en annan kille när jag just skulle hem så sjöng och skrek en sång och han bara glodde..! Men tidigare vid sju så tog jag och Azra mammas gamla cykel och cyklade till Godisarenan och exakt utanför Godisarenan så ramlade vi och jag skrapade upp knät och det var en fullpackad parkering! Alla stirrade på oss där också och vi bara skrattade hela tiden och typ låg där i fem minuter! :D Hahha, vi har iallafall haft kul och pinsamt men så händer det jämt. (:


Kommentarer
Postat av: jossan

Din blogg är skitfin ! ;d<3

2009-06-06 @ 20:00:25
Postat av: Azra

VI ÄR VERKLIGEN BÄST :D<33

2009-06-06 @ 20:13:49
URL/Bloggadress: http://aziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0