Hemma.

Nu är jag hemma och gör ingenting. Har ju varit med Azra hela dan och fick äntligen träffa våran snygging! <3 Haha, Azra blev typ kåt också när hon såg han. :DD Ojoj, hettar till och jag bara började skratta. Men vi gjorde det vanliga och ni har nog fattat vad vi gör hela dagarna vi är med varann. Kan ni gissa vad? Joo... såklart så skämmer vi ut oss och spanar in killar. (a) & speciellt ******, RAAWR! ;'') Men det är så skönt att han är tillbaks hemma så man kan kolla på Han ju. (a) (y)

Kommit på en sak nu, när jag skriver om snygging eller ****** så skriver jag Han istället för dom andra två namnen, för Han måste fan vara hemlig! Bara min och Azra´s! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0