Hemma från Luleå.

Hej alla bloggläsare!

Jag sitter här helt slut efter den långa dan i Luleå, men har fått saker! (; Men tyvär så kan jag inte lägga ut bilder på dom för usb-sladden är konstig.. :/ Men fick en klänning tunnika och tubtopp. (; Jätte nöjd, för dom är jätte söta! Men iallafall, jag och mamma har gjort en "deal" om jag sköter mig till luleåkalaset så ska jag få ta hål i tungan och hon betalar! (y) Så ska hjälpa till så mycket hemma som möjligt och inte skrika lika mycket.. (a)

Men sitter här och väntar tills Azra loggar in på msn, för ska vara med henne. Orkar inte ringa.. (a) Så får sitta här och tråka lite medans. Jo, en sak till, AZRA, logga in på msn när du ser det hära! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0