Godmorgon!

Hej alla söta bloggläsare! Jag vaknade vid 10 tiden för mamma kom in och väckte mig.. Hon måste jämt väcka mig och Casoer vid 10, stör mig verkligen på det! Det är jobbigt, för jag går och lägger mig vid 1-4 tiden ju! :o Men iallafall, har just badat och sånt, ska snart börja göra mig klar för ska vara med Azra idag och vi kommer nog säkert kolla in våran snygging. (a) (; Ehmm, sen gör vi det vanliga, slappar på min studsmatta, eller nää, vi har döpt om studsmattan till liggmattan! (h) Vi är coola. (h)

Måste fan köpa hårfärg för att färga utväxten och färga om hela mitt hår!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Yes it is :D

2009-06-21 @ 11:31:33
URL/Bloggadress: http://onormalaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0