Går kvällen.

Ehh Jenka kom ju till mig klockan tolv typ. Men sen åkte aldrig mamma och pappa ut så vi fick vara inne hela tiden.. :/ Fyfan asså! Men senare på kvällen, kanske 1 eller 2 så smet vi ut och gick till dammen och satte oss dära. Men när vi var på dammen så ville jag på shell eller statoil(?) för att köpa popcorn ju, men det orkade vi inte för vi hade ju inte cyklarna och vi orka typ inte gå. (: Så vi gick tillbaka hem efter ett tag och pappa och mamma undrade vars jag varit och sånt och dom ringde mig asmycket!.. -.-' Skit jobbigt ju.. Så var tvungen att gå hem för dom hade ju märkt.. :'DD


Idag regnar det iallafall, så inge roligt väder alls liksom.. Kanske blir Jenka på kvällen som alla andra dagar. ('; Men kommer knappast gå ut då för då blir mitt hår lockigt ju och det vill jag inte! Men om det slutar regna och sånt ju så kommer jag nog gå ut.

Kommentarer
Postat av: märta

frågestund på min blogg :)

fråga gärna något (a)

2009-06-14 @ 13:35:43
URL/Bloggadress: http://sajken.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0