Fucking friluftsdaag!..

HATAR REGN, HATAR FUKTIGT, HATAR MITT HÅR SOM BLIR LOCKIGT NÄR DET ÄR REGNIGT OCH FUKTIGT!! Fan asså, har varit min livs nästa värsta dag idag! Mitt hår blev skit lockigt!! :o Som en jävla pudel typ! Fyfaan asså!! Hatar mitt hår just nu och håller på att platta det. (: Så kommer bli rakt snart. Tur att jag gick från den dära fucking Killingholmen och jag och Melinda for till en trappuppgång där vi satt och fika. (: Sen kom Evelina och Cornelia och Evelina åkte hem för hon mådde inge bra.. :/ Sen cyklade vi tillbaks till Killingholmen men orkade inte det, så åkte hem när vi nästan precis var där. Skönt att vara hemma och slippa alla jävla mygg och sånt! Måste också dusch senare, orkar inte nu när jag har smink på mig och allt ju. Så får bli nångång på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0