Förlåt för.. ,

dålig uppdatering.. Vet, har varit kass på att uppdatera. Förlåt så mycket, måste bli bättre på det asså! Men jag har gjort jäkligt mycket igår och idag. Vi hade brännbolsturnering och jag solade solarium och brände mig men blev bruuun! (: Idag har jag inte gjort så mycket, skolan och slappat hela dan. (h) Tog mig knappt upp imorse asså men jag kom mig upp iallafall! (: Men gick och la mig rätt sent igår också ju, så kanske därför också.. Imorgon blire Killingholmen.. Förfan så tråkigt!, den som föreslog det måste fan inte ha nå liv asså!!! USCH USCH! Så det blir att vara ute imorgon hela dan typ till 12 eller 1 slutar vi och vi börjar 10! (: Så får sov morgon. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0