Förlåååt.

Asså jag ha rinte uppdaterat på rikigt länge nu! :o Jag har ju ingen data och orkar inte jämt ta mammas och pappas. Det har hänt rätt så mycket när jag inte bloggat.. Inge bra alls precis.. Mitt humör blir bara värre och värre! :o Går inte på skolan och när jag är hemma bråkar jag med mamma och pappa när han kommer hem från jobbet 24/7. Har knappt pratat med dom sen igår på morgonen för jag fick värsta utbrottet och mamma blev jätte sur och allt så mamma ringde till moster och sa det för att jag kanske ska flytta dit och vara dära i varannan vecka. Skit roligt!.. :/ Så man vet aldrig. Kanske i sommar är jag hos moster. :o Kommer verkligen kännas riktigt konstigt. Men aja..

Kommentarer
Postat av: Azra

ååååååh :( FÖRFAN PRATA MED MIG :(

2009-06-03 @ 20:19:09
URL/Bloggadress: http://aziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0