Ensaam.

Är hemma idag också för att jag sover absolut ingenting! Börjar för fan bli jäkligt less men ska försöka gå och lägga mig jätte tidigt och ska försöka gå på skolan imorgon. Men jag är ensam hemma iallafall och det är ju skönt för då slipper jag bråka med mamma hela tiden. Men mamma ville att jag skulle städa mitt rum men glöm det! Tänker inte göra det för det får hon göra..! För att en gång när vi bråkade och jag stängt in mig på toan för jag orkade inte prata med henne så jag ville lugna ner mig så blev hon så sur för att jag inte öppnade så hon gick in i mitt rum och stökade till det rejällt så fan heller att jag tänker städa ihop det hon har gjort i mitt rum!! När jag såg det hade jag lust att gå in till hennes rum och pappas ju och stöka till det riktigt för jag var så jävla sur men mamma låste där så att jag inte kunde komma in och kanske stöka ner. Hon visste nog vad jag skulle tänka när jag sett mitt rum. Men ska kanske vara lite snäll och dammsuga i vardagsrummet och köket typ. För då kommer jag få sitta vid datorn! (: Kanske.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0