Den långa soliga dagen. (:

Har varit på skolan idag och det var brännbollsturnering idag. (: Vi vann mot sexorna men inte mot åttorna men tänk att vi var utklädda och sexorna var inte det och fick poäng för det men åttorna var det och det var ju vi också men vi fick inga poäng för dom alls!! Så åttorna vann annars skulle vi vunnit!.. Fan vad jag hatar dom som bedömde dom där jävla omklädningarna! Och det ha rvarit vattenkrig hela dan och jag har varit blöt men som tur räddade hårsprayet mig! (: Tack hårspray för du finns annars skulle jag ha SKIT lockigt hår hela dan.. :o Men nu är jag torr som en boll. (a) Vet kass jag är men just nu är jag med Sandra och Bettan. <3 Vi ska snart ut också för Bettan har gnällt om att hoppa studsmatta hela dan typ. (: Men nu kollar vi på Made.. Kasst asså och den dära tjejen är fan en TÖÖÖNT!!! Hon gråter över att hon måste träna, asså herreguuuuud.. Tönt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0