Dålig uppdatering.

Förlåt för den skit kassa uppdateringen. Men först vaknade jag sen så kom jag på att jag vill till Luleå så har varit till Lule och shoppa massor, men orkar inte säga vad jag köpt för det är mycket! (; Sen kom jag hem vid 6 tiden och åt sen gick jag till Azra och vi sola och sen gick hon hem vid 9 tiden och jag och mamma myste och såg film bara. En skit bra sak kommer nu! Pappa och brorsan är ochs fiskar så slipper dom, och dom kommer hem vid 9 imorgon på morgonen sen kommer dom sova bort hela dagen ju så slipper se dom typ! (; Yey asså! Sen har jag inte gjort så mycket idag. Joo, sett en naken kille.. (a) RAWWR, nooot, de var Han´s lillebror Melvin som stod naken och ba. Heej, heeej heeej heeje och sånt och jag ba. HEJ, hej hej hej och så höll vi på så. (; Sen efter de så tänkte han den! (; Började asgarva då. Så sen asså! ;) Men ska nog se vidare på tv, puss! ,& ni, lovar att vara bättre på att uppdatera imorgon när jag vaknar, och kanske inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0