Äntligen! :'DD

JIES, jag mår äntligen mycket bättre idag! (; Så nu kan jag vara med kompisar också, saknar dom ju.. <3 Men vaknade för en timme sen och såklart så höll pappa och mamma på typ 2 timmar sen klev jag upp. (a) Så snabb jag är asså, men ville ha lite sovmorgon för att jag gick och la mig vid 3 tiden, ändå tidigt men aja. Ska göra mig klar nu, eller håller redan på men måste platta håret och sminka mig lite till. Sen kanske jag ska vara med Azra och ta chansen för jag kanske börjar må illa senare, för mamma och pappa sa att jag är sjukt dålig på att äta och dricka. Åt typ inge förutom middag och jag åt jätte lite då också & idag har jag inte ätit nåt än för det finns inge.


Kommentarer
Postat av: jenka

va me mig me !!!! (aaaaaaaaa)

2009-06-29 @ 13:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0