Vad du gjort?

Frågar du verkligen vad du gjort? Herregud, asså att du inte fattar de! Tänk efter vet jaa för du har fan ingen anledning att vara sur på mig, jag har fan i mig de, inte du! Jag blir bara så less på dig asså!

Aja, godmorgon, hur mår ni idag då? Jag mår iallafall piss för har inte sovit nånting inatt, jätte trött men annars bra. Hmm, ska inte göra så mycket idag, tänkte följa med på stan men gjorde de aldrig så stannade hemma och städade mitt rum, de behövdes verkligen! Men nu är de iallafall städat där och alla kläder från golvet är borta. Och senare idag ska jag sola solarium, äntligen asså! Saknat de som fan asså. Lönge sen ju, nästan tvåmånader sen jag solade sist. :o Men solat ute ju, men blir typ brunare med solarium så därför vill jag sola där, hjälper mer ju. Kollar iallafall på tv och slappar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

´JÄVLA SÄRFITTA GÅ O DÖÖÖ!

2009-07-21 @ 16:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0