Sorryy..

Har varit med jenka och gjort mig klar hela dagen så därför har jag inte uppdaterat så bra. Men nu sitter jag alldeles själv för orkade inte vara med jenka + hon skulle vara med en killkompis men ville inte lämna mig men jag sa att de var okej. Hm, senare när pappa slutar så kommer han hem med lite pizza så de blir pizza till kvällsfika! Skit bra, inte så men aja var ju sugen för de var ett bra tag sen jag åt pizza.

Men imorgon så har jag lovat och till veckans slut så ska jag inte vara med nån alls! Ska vara så duktig men asså kommer vara svårt men måste fan plugga så kommer vara värsta nörden hela veckan, jippi! Aja, många säger att jag måste bli smartare så ska bli de nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0