Sorry babes..

Dålig uppdatering igen. Men mådde inge bra alls igår och inte idag heller.. & nu har de blivit ännu värre!! , är jätte snuvig också! :'( Åhh måste bli frisk nångång!..


Men vaknade iallafall nyss och är jätte trött för har inte sovit nåt inatt. Har bara "snuvat" i min säng och irriterat mig på min näsa och huvud. Har ju tagit en huvudvärkstablett men nää, de hjälper inte ett dugg! Less jag blir asså, känns som huvet ska sprängas när som helst.. & jag som skulle vara med sötaste sandra idag och de kommer nog inte bli av.. :'( Fan vad jag saknar henne. Har inte sett henne sen boden alive.. :'( Gosh asså. Men men, ska vila lite nu och kanske få i mig nått och ska uppdatera bättre idag, lovar er de! (;

Kommentarer
Postat av: sandra

saknar dej åxå hjärtat <33

2009-07-08 @ 15:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0