Nattbloggning.

Hej alla söta läsare! (;

Jag sitter vid mammas och pappas data och tråkar.. Dom ligger och sover och såklart är jag uppe! (a) (; Kollar samtidigt på tv också men har så tråkigt, och har en sattit upp håret som jag nog aldrig gjort förr. Har använt hårband och en klämma. , nice eller? (; Hahha nä, föredrar och kommer alltid göra utsläppt hår på mig. (;

Men en sak, Azra passar så jävla bra i uppsatt hår, hon är så jävla söt så! (; <3 Tycker hon ska ha så nästan hela tiden, men nää! (; Haha, nyss skrämde iallafall wilma livet ur mig. Hon hoppade upp och satte klorna i min rygg!! :o AJJ! & nu susar hon bredvid mig.. Jävla tönt asså! (; Men älskar henne ändå.

Kommentarer
Postat av: Azra

HAHA VIKKET SKÄMT ATT JAG PASSAR I UPPSATT HÅR! HAHHAHAHHAHA _DD:

2009-07-04 @ 12:41:28
URL/Bloggadress: http://aziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0