Mys

Har varit med Azra litegrann för hon ville vara med mig så sprang hem till henne osminkad och allt och myste lite med henne och åt popcorn och såg på tv. Kom hem nyss efter vi varit ute lite och ska se tv nog och imorgon blir de Colorama och Nordsjö för jag ska göra om mitt rum! (: Hatar mitt rum just nu vill bara inte ha vit och svart.. Usch bara tråkigt ju!

Men kan nån gissa vilken färg jag ska välja på tapeter? (: Jag tror nog nån vet, inga namn nämnda. (a)

Nää men skojja bara, ni slipper gissa för de är ju ändå såå lätt. Ska ha ljusrosa väggar eller rosa och en snygg fondvägg. Ska typ göra om hela rummet typ och lyckats övertala mamma att jag ska få de och jag får de nu ju! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0