Ledsen..

De blir inge data dom två närmaste dagarna typ för mamma och pappa ville inte att vi skulle sitta vid datan när vi var hos dom! Så sur jag är just nu asså, men ska nog låna deras data så kommer nog ändå blogga, men inte lika mycket.

Godmorgon iallafall, nu är jag pigg men har jätte ont i benet och jag tror jag vet varför och kira är jätte smart och söt för att vara en hund. Eller iallafall smart. Jag låg i sängen sen fick jag plötsligt skit ont i mitt ben, asså jag har aldrig haft så ont i hela mitt liv! Så asså jag försökte att inte gråta men kunde inte för smärtan var enorm! Så började gråta sen typ hörde kira de så hon öppnade dörren (hon bara hoppar på handtaget) och kom till mig och typ tröstade mig och pussa mig och sånt så mådde mycket bättre efter de. Hon är bara för söt ibland asså. (; Men har ont än, men hoppas de går över. Och nu är tom kira borta så hon kan itne trösta mig för kira och troja är ju på ett hundpensionat (stavning) och mamma och pappa är påväg till haparanda och katten är hemma och jag och casper väntar tills vi blir hämtade av moster. Men ska göra mig klar nu för hon hämtar oss vid tre sa casper, så kraam så länge!

Kommentarer
Postat av: Patricia

jag mår bra :) själv?

2009-07-31 @ 13:14:40
URL/Bloggadress: http://patriiciajacobs.blogg.se/
Postat av: Patricia

okej va bra :)

2009-07-31 @ 14:22:31
URL/Bloggadress: http://patriiciajacobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0