Kom nyss hem

Kom nyss hem efter jag varit med amanda, elin och madde. Saknat dom, speciellt amanda och madde. Är nästan inte kompis med elin, kan bara prata då och då ju. Men vi såg världens dåliga skäckfilm! Destination hette den och höll på att somna.. Så den var jätte tråkig men vi spolade mer än halva filmen och vi började swe vid halv elva. :o Tur att vi inte såg hela asså! :o Men jag var ju med azra och maria men jag börja bråka med azra vid godisarenan så cykla iväg sen träffa jag dom och sånt. Så var med dom och dumpade maria och azra. Usch asså, jag är så jävla sur på azra att jag nästan kunde slå till henne där men gjorde de aldrig, bara tog cykeln och drog annars skulle vi nog stått och slagit varann och allt. Usch på azra säger jag bara.. just nu iallfall..


Kommentarer
Postat av: azra

VAFAN HAR JAG GJORT FÖRJÄÄÄVLA FEL?! -.-

2009-07-21 @ 01:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0