Jaja,

jag vet att jag inte har bloggat nåt idag och sorry för de men ska förklara varför. Joo, mina ksuiner från lund och sthlm är här och mina fastrar och min kusins kompis så har varit med dom hela dagen. & jag har också varit med bögAzra som var osocial och blyg som faaan (som jag störde mig på de asså!!) för hon vågade inte ens gå nära nån.. :o Sen efter nåra minuter gick hon hem för hon blev så jävla feg (a) så jaaa, that´s life bitches! (;

Men har varit litegrann men Malin (hon är min kusin och lika gammal som mig) och Johanna (alltså hennes kompis), och Johanna var faktiskt skit schysst. (; Söt var hon och snäll & såklart malin med. (;

& det blev också helt fullt i huset av djur och människor! :o Man kunde knappt komma fram nånstans,, så jaa det var jävligt trångt! :o Har också fått en överaskning som ni får veta lite senare och AZRA, VÅGA BARA SÄÄGA DE!! (; (hon vet vad dee är.)

Kommentarer
Postat av: Azra

HALLÅ?!? klart man e blyg jag har ju aldrig träffat människorna förr!!!! DEN E SKITSÖÖÖÖÖÖT!!

2009-07-05 @ 22:26:44
URL/Bloggadress: http://aziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0