I love myself sometimes (;

Jag får alltid som jag vill! (; Inatt såg jag En shopaholics bekännelser fast såg inte hela då för de orkade jag inte med.

Men har varit en jobbig natt idag.. Kira har öppnat min dörr 24/7 så hon har lagt sig med mig men har skickat ut henne och sen kom båda katterna och la sig också eller så gick dom bara ut och in så har slängt ut dom säkert 10 gånger i natt! :o Hon bara öppnade direkt när jag slängde ut dom, fan så less jag blev. Sen efter hon slutade öppna dörrn för hon gav upp så började hon skälla istället!! Hatar mina djur ibland! Så jag är rätt så tröttis idag. Men mamma väckte mig 1! :o Åhh..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin blogg :) < 3

2009-07-10 @ 18:57:54
URL/Bloggadress: http://glairty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0