Hemma och färgat håret (;

Sitter här hemma med blött hår som är ny färgat. Kommer snart en bild, kanske då om inte USB kabeln har damp.. Men iallafall, har varit med Azra idag. Vi har solat och sånt. Och nu ska jag berätta en dålig nyhet.

.. Jag har lyckats bryta min nagel så långt så det gör skit ont när vi hade vattenkrig. Det blödde som fan och det ser förjävligt ut nu! Men har ett jävligt stort plåster som jag fick av mamma och som tur är mamma undersköterska eller vad de nu heter så hon grejar de på nolltid! (; Men bröt den asså säkert en halv centimeter kanske mer, typ halva nageln iallafall, & skinnet syns.. Men aja, gör skit ont men får dissa det och nu skriver jag med "fuck u" fingret på höger hand och vänster pekfingret såklart. SKIT KONTIGT, för skriver jämt fel, men har tagit bort dom felen. (a) Får ju inte synas, annars hade ni mobbat den bara, men nästa inlägg skriver jag med pekfingret så ska vi räkna hur många fel de blev! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0