Hemma..

Nu har jag kommit hem och inte med nåt alls. Fanns inge snyggt alls förutom lösnaglar men mamma sa nej, senare då.. Asså åhh.. Men på torsdag så ska jag bort i tre dagar så kanske inte kommer blogga så mycket för kommer vara hos min moster och kusiner med brorsan för mamma och pappa ska bort till haparanda och shoppa på Ikea och sånt skit. Vill följa för att jag vill gå till Skopunkten och köpa mina älskade "gladiator pumps" eller vad dom nu kallas. Haha har inte riktigt kollat upp de men på vissa skor står de de så för väl bli så och dom kan ju inte köpa skor till mig när inte jag är med för vissa storlekar är ju konstiga. Asså vissa är ju stora i storleken och vissa är ju små så de är ju svårt ibland.. Men ska bli skönt att komma bort men de blir nog inget LK..! :'(( Jag missade förra pga att jag åkte till finland ju och nu ska jag bort igen.. Jippii och jag och maria har planerat sen förra året och nu blir de inge.. FUCK ASSÅ!


Nån av dom två vill jag ha men mest den med 11cm klackar. (Första bilden).

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

åh, så snygga! :D



sv; Okej :)

Jag tittar på tv =)

2009-07-28 @ 18:12:23
URL/Bloggadress: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0