Hemma

Nu sitter jag här och gör ingenting. Typ mest tråkigt och måste fan börja plugga mer men varit så duktig ju och pluggat idag. Men imorgon ska jag vara med jenka sen på måndag skiter jag i att vara med nån för jag måste plugga, ska vara nörd tills allt är klart så kommer alltså inte blogga så mycket måndag-söndag. Och sen när sommarskolan börjar så kommer jag börja halv 9 och sluta halv 3 och kommer hem vid 4 tiden, tidigare nog för är snabb. Aja kanske inte, ibland då, kanske stannar hos en kompis man vet ju aldrig. Fast kommer nog mest plugga för kommer få pissuppgifter från sommarskolan också.. Usch asså!

Men fick veta en sak idag om sommarskolan! Att de var fan föräldrarna som skulle anmäla en till sommarskola, inte rektorn eller läraren. Omg, fan asså och fick reda på de först nu.. Aja måste nog ändå gå för att göra de bra igen med skolan så ska nog gå men man kan skita i den men nää, ska vara duktig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0