Godmorgon..

Godmorgon alla söta dära.

& nää, vaknade ju knappast nyss. Mamma blev sur på mig och sa att hon skulle hälla vatten på mig idag för hon hade höllt på att väcka mig i 3 timmar typ men sen sa hon de så jag hoppade ur sängen! (; Så fick aldrig vatten på mig som tur. Åhh, tack casper, han har lyckats smitta mig ännu mera.. Har jätte ont i halsen nu, ännu värre blire ju bara.. Tycker min förkyldning ska gå bort nu! Men jag hostar inte som ett psyk som brorsan gör iallafall så jag är glad ändå. (; Ska också snart äta nåt för har inte ätit nåt än som vanligt och mamma blir galen på mig men äter ju nästan jämt middag så de är ju bra.

Men ska också berätta en hemlighet nu så ni måste hålla tyst.
Jag äter ju inte mycket eller ingenting alls ibland på dagarna eller dricker och speciellt på sommarn så ska man äta och dricka mycket men då äter och dricker jag absolut ingenting nästan. & jag har också jätte lätt att gå ner i vikt så när jag inte äter på en dag kan jag gå ner 1-5 kg!! :o Så man kan nästan säga att jag har ätstörning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0