Gäsp..

Godmorgon allihopa, vaknade nyss så jag är skit trött!

Men ska snart börja göra mig klar för ska ju vara med Azra och vi ska säkert sola hela dagen och ta det lugnt för det är skit varmt idag med. Men det är ju ändå skönt, men här i Boden kan man knappt andas när det är jätte varmt, luften står typ bara stilla.. Men man klarar sig ju. Man måste bara dricka sjuukt mycket vatten! Iallafall, är ensam hemma kan man väl säga, casper och pappa sover typ, men pappa väckte mig och det fattar jag inte.. & han var tom pigg! :o Efter att har fiskat hela jävla natten bland alla skit mygg och åkt bil i 5 timmar typ så kommer han och väcker mig! :o Omfg asså, konstigt, men tror han la sig igen. ,som tur! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0