Choklad, musik och jenka

Är med jenka än, såklart då för när vi är med varann så är vi med varann jätte länge. Men vi har varit på ica, GA och bron. Vårt hängar ställe typ, eller jo de är de. (: Men jenkas brorsas kompis såg oss där när vi satt med täcket och kudden och han ringde hennes brorsa och sa att han hittade värsta uteliggarna där och sa hur vi såg ut och allt och han fatta att de var jag men han fattade tydligen inte att de var jenka som satt där med mig men jenka sa nej och som tur de att hon sa nej annars skulle hon bli dödad! :o Och annars trodde han att de var ÄCKEL azra.. :o OMFG asså! Herregud men han vet ju inte att vi är ovänner men aja..

Just nu sitter jag och har beslutsångest för att jag har skrivit nå stavfel och förlåt att jag är blind och inte ser de för tydligen är jag de och jenka ser flera och gör de sista mening men ska fan ändra men aja, ska sluta tråka ut er nu. Ska kanske ut eller nå.

Kommentarer
Postat av: charlotta boman

vadå äckel azra ?

den finns ingen underbarare än hon.

2009-07-25 @ 23:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0