Bara mer & mer..

Får bara mer & mer besökare idag alltså. Skit roligt för då går bara uppåt & uppåt! (; Oj, märker att jag skriver mycket 2 ord saker när man bara kan skriva 1 ord, men skit samma. Jag är väldigt hyper just nu så kanske därför.. Man never know... , och jag vet, jag är bara bäst på engelska, men vafan ingen skola ju, då glömme man bort saker.. ,iallafall jag fast jag pluggar gärnet hemma och sånt. Fast har inte pluggat idag för att jag har skit ont i halsen och téet hjälper inte.. :/ De som jämt brukar hjälpa för mig men nu är de inte till så stor nytta precis. Har typ druckit 2 koppar och brände min lilla tunga också.. :( Ajaj asså, och skrek som fan! De gjorde skit ont. Men ska nog hitta på nåt men finns inge på tvn alls typ och baksmällen funkade ju förfan inte!.. De var lite lågt tyckte jag.. Eller jo igentligen gjorde den de men de var inte svensk text och orkade inte hålla på att höra engelska och bara sitta där som ett frågetecken så sket i den skit filmen.

Kommentarer
Postat av: azra

du är sååå oallmänbildad :DDD

2009-07-10 @ 23:23:56
URL/Bloggadress: http://aziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0