Asså så less jag blir..

Jag blir så less på att alla säger att jag är ego och bara tänker på mig själv och är som en liten prinsessa typ som är bortskämd.. Men ni vet ju för fan inget om mig! Inte ens mina vänner eller bästavänner vet allt om mig så hur fan ska nån veta hur jag tänker eller hur jag är. Okej ibland kan jag tänka på mig själv när jag har de själv svårt och nej jag bryr mig inte om ni blir hur sura som helst och säger att jag är en dålig vän men om ni säger så bara en fråga, varför kommer ni tillbaks till mig om jag är en dålig vän? De fattar jag bara inte.. Kan nån förklara de för mig då.. Jo de är för att dom kanske inte klarar mig utan mig, inte vet väl jag. Jag kan väl inte läsa deras tankar. Men dom kanske behöver mig på nåt sätt, eller så älskar dom mig så mycket bara så dom verkligen vara vän med mig och verkligen försöka.

Men jag älskar alla vänner och de kommer jag nog alltid göra om de inte händer nåt dvs.. Och jag bryr mig inte om vi bråkar eller aldrig är med varann eller nåt så älskar jag en jätte mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0