Slow cow

När jag var med maria och rasse idag när vi slutade ( vi fick sluta vid halv tolv, och vi ska igentligen sluta halv 3 (; ) så pratade amria om Slow cow, alltså motsattsen till red bull och alla sånna dära energidrycker. Den gör så man blir trött och sliten och den är verkligen bra att ha när man inte kan sova sa jag och rasse sa att den var skit bra att ha om man vill slippa skolan och att den säkert har sömnpiller i den. Men ska prova Slow cow när den kommer till Sverige men ska nog inte dricka flera stycken för maria sa att man kan dö om man dricker 4! :o Eller hon kanske bara sa de för att skrämmas, inte vet väl jag men dom började iallafall skratta när jag skrek, VA, allvar tänker bara dricka en då!


Kommentarer
Postat av: Lucindae

Jag bloggar, dricker ett glas vin och funderar lite på livet. Själv? Allt bra med dig?

2009-08-03 @ 21:24:14
URL/Bloggadress: http://lucindae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0