Tråkigt som fan.

Nu sitter jag här och har skit tråkigt. Finns ingenting att göra, fatta meningslöst ! ..
Ser bara på South park och håller på med bloggen lite grann bara, det är verkligen intressant på en lördagskväll .. noot !
Har så himla tråkigt att jag kunde gå och lägga mig nu, eller näe kanske inte nu, men nästan för jag har så tråkigt. Brukar ju fan jämt vara m. kompisar på den hära dagen iallafall och nu är jag inte det.
Känns fan konstigt men jag har skit ont i magen så jag orkar inte vara med nån och fatta vad jobbigt att vara hemma hela veckan från skolan !
Saknar mina kompisar så jävla mycket och jag lämnade Sandra också. o:
Ajaj assåe så nu har ni fått höra min vecka iallafall, suttit hemma och däckat och varit ute m. hundarna, men nu fick mamma iallafall i mig mer mat än jag fått på mycket länge !!
Jag är inte så bra på att äta och sånt men aja har fått i mig mer i veckan men mår ändå inte bättre i magen för mamma tyckte att jag skulle testa det men det funkade inte .. s:
Men men, nu har jag babblat mycket nu så nu får jag fan ge mig, ska gå ner och kolla på tv m. mamma och äta godis så hare bra ! (;
Ps. hade tråkigt så skrev detta men det betyder inte att jag börjar igen.

Puss på er ! (; <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0