Tillbaks ! (:

Ja nu är jag äntligen tillbaka, och ni har nog saknat mig också ! (: Men jag har saknat er med. (: Jag har varit med om mycket den hära veckan jag inte skrivit men jag har varit hemma från skolan till på fredag, dåe gick jag. Och jag har också haft förstoppning .. ! o: -.-' Fy fan assåe och jag kanske har kvar det än men aja. Och mamma har varit less på att jag har så hära ont och det blir bara värre så vi kanske ska åka till sjukhuset om det blir ännu värre.

Igår var jag iallafall med Azra hela dagen typ och vi cyklade till godisarenan sen så ville jag till bodenarenan så vi cyklade dit också. Sen så såg jag att Valentin var dära ! o: Han som bor i luleå nu men aja nå lule lag typ som börja på N. Men jag tror inte att han såg mig som tur men ändå, äckligt ! o: Sen var jag tvungen att cykla hem för att det blec skit kallt ute och jag skulle städa mitt rum, men har inte ens gjort det. (a) Som tur så slapp jag men jag fick inte mina popcorn och dåe blev jag sur ! .. Hahhaha, men det är inte så fint väder just nu, så tråkigt assåe för jag ville hitta på nånting idag men jag känner mig jätte seg också så ska nog vila hemma istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0