Snöar .. s:

Det snöar just nu och jag vet, jag bröt mitt löfte men jag har ju mammas och pappas data ju så kan ju blogga härifrån. (: Vi har köpt en nytt bord idag också så mamma håller på att "bygga" upp de, eller vad man nu säger. (a) Jag har varit i skolan idag men gick hem. Mådde absolut inge bra och mår inge bra nu heller .. s: Jag är så less på att jag jämt ska ha ont i magen och må illa. Men nu snöar det ute också .. s: Konstigt för nyss regnade de sen helt plötsligt började det snöa. Fan vad kasst !


Sandrah, fan vad jag längtar till Valborgs assåe ! Bästa dagen säkert ! (: <3 Hahh och ja ghar hört att du har typ tjatat om de teller nåt sånt, men du ? (: DU MÅSTE KOMMA PÅ SKOLAN IMORGON !! (: Längtar efter dig gumman. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0