Snabb planering. (;

Ja nu har jag planerat att Mariaa ska följa med till luleå för hon ville ju det så hon får följa med mig, men Mariaa en sak, ska ju först till tandläkarn och sånt ju men följer du dåe, eller kommer senare ? (; <3 Hoppas du svarar men det kommer du säkert göra men aja, tycker jag är bra på att planera nu. (a) Fast igentligen är jag kass på det ! (a) (; Men men, har bara sett film idag och datorn i eftermidda iallafall, jo juste, har ätit också men smakade ju fan i mig bajjs typ. o: Hahh, okej kanske inte det men maten var jävligt äcklig ! Imorgon ska jag nog gå och sola solarium igen (typ beroende av det) och kanske vara m. nån kompis, men skulle ju vara m. Mariaa nån dag så kanske det blir imorgon efter jag solat, man vet ju aldrig för hon bor nära där jag ska sola. Men f*ckk ! , kom på att Gossip girl, varför säger ni inget, jävla skit, hahah, kan se reprisen imorgon, men nu ska jag se typ nästan slutet av det, hejdåe ! (;

Kommentarer
Postat av: E

Hejsan gmman!

Jag ska se på Fast & Forious :)

Ha en bra dag!

Puss på dig!

2009-04-12 @ 20:00:21
URL/Bloggadress: http://eemme.blogg.se/
Postat av: Anonym

nja, jag kmr nog senare ;) <333333

2009-04-12 @ 20:09:40
URL/Bloggadress: http://mmariaa.blogg.se/
Postat av: E

jo den värkar skitbra men jag ska inte se den idag:/ ska se den nån annan dag :(.

När ska du/ni till luleå då? :)

2009-04-12 @ 20:26:50
URL/Bloggadress: http://eemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0