Sköönt. (a)

Ja nu har jag varit och solat och det var verkligen jätte skönt och det var Jätte länge sen jag gjorde det senast, kommer inte ens ihåg senaste gången, så var verkligen i kris och behövde det, men blev brunare än jag var förr, och ska nog gå och sola imorgon, tror jag nog iallafall. (; Men vill det iallafall för vill bli brunare såklart, men man får väl se. Nu sitter jag iallafall och äter popcorn och slappar, ska nog se på tv eller gå ut, men först en sak, det var ju mulet förr och sånt ju när jag bestämt mig att gå och sola, men när jag typ just kommer hem så kommer solen fram och det är typ 15+, snacka om otur assåe ! Hahh, aja har iallafall solat idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0