Skolan .. s:

Ja nu har jag gått på skolan för att jag lovade mamma fast jag mår skit kasst och ont i magen .. s: Så vi har haft prov i NO och gick skit bra .. naaat ! Fick typ ig som vanligt (A) Men men, skit i skolan nu för ni är nog uttråkade nu, jag istter iallafall här m. BööögMaria <3, och DaaampSandrah lämnade mig för hon itne ville skolka men jag har ont i magen så vad ska jag göra för vill ju gå hem men kan inte det ju för om jag går hem (det är långt till mig) så kräks jag jämt på vägen hem och less på det och vet inte varför, och har inget busskort heller så kan inte ta bussen heller ju och ingen kan skjutsa hem mig heller så får väl stanna hos Maria tills skolbussen går klockan 2 ..  Men men roligt att vara m. Maria iallafall (; <33 Och hon är ju också hemma såklart och det är jävligt bra att hon bor nära ! (;

Aja, puss på er ! (; <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0