Seg typ

Jag känner mig så jäkla seg efter att ha solat solarium, så jäkla skönt var det assåe så jag är helt trött. Håller typ på att somna hela tiden,  och sånt men ska se på film och kanske jag somnar då men vill helst inte det för då sover jag ingenting på natten och då blir jag skit sur imorgon och jag ska nog vara m. Mariaa nån dag också. (; <3 Riktigt roligt, så längtar dit och längtar såklart till luleå på fredag. Har fan bestämt mig att jag SKA pierca tungan nu ! , men vill att nån kompis ska följa, tråkigt bara om mamma ska sitta dära och bara vara dära och sånt ju.
Någon som vill följa till luleå på fredag kanske ? (;

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VILLLLL! =) <33333 (a)

2009-04-12 @ 19:23:18
URL/Bloggadress: http://mmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0