Rastlöös.

Har fan ingenting att göra alls, nån som vill hitta på nånting m. mig imorgon ? (; Skulle vara jätte kul dåe, men nu gör jag ingenting alls typ bara bloggar, msn och south park fast kollar inte på tvn så mycket ju.
Men jag stör mig på en sak, en vän som är en av mina bästavänner får inte vara m. mig typ och jag tror jag vet varför men orkar fan inte bry mig, för om jag inte duger som jag är så ska jag fan inte vara med dig .. s: Men erkänn att man blir jävligt less på det. Har ju förlorat många vänner som jag gärna vill ha tillbaks men dom har förändrats så mycket så jag känner fan inte ens igen dom längre .. Sorgligt är de ju men aja, kommer iallafall sakna den närmaste vännen som jag förlorade pga mycket, vi växte ifrån men önskar att vi kunde vara vänner idag också men vi är för olika bara.

Aja, puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0