Längtar.

Gud vad jag längtar tills imorgon. Då ska jag vara med en jätte bra vän som jag typ förlorat förr, eller ja, vi bestämde att vi ska vara med varann nån dag så vi valde onsdan. (; Och jag längtar till en dag till också, fredag. Då ska jag till luleå och shoppa med Mariaa och åka till tandläkaren, men tandläkaren först såklart. Och jag ska pierca tungan dåe och jag ska få en ny väska som mamma lovat mig. Sandrah, du vet den dära väskan vi kollade på när vi var u lule med klassen, det är nog den jag ska få eller den dära andra liten mindre. (; Haha, aja, ni andra fattar nog ingenting av det jag sa till Sandrah nu men men.

Kommentarer
Postat av: Anonym

den är typ aaaaaaas snnygg =oo <333333

2009-04-14 @ 20:35:10
Postat av: nicahh

hahah, det vet jag väl (; <333333

2009-04-14 @ 20:37:06
URL/Bloggadress: http://nicahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0