Jävla lugg !! s:

Åhh blir så less på min lugg assåe. Den vill inte bli som jag vill. Den bara hänger i pannan och är ful .. Måste fixa till den assåe, för jag ger mig inte ! (a)


Fan assåe att det är söndag i dag. Vill vara hemma längre från skolan men som tur så slipper vi fredan i veckan !! (: (h) Det är jävligt bra så man kan vila ut mera. Och jag har nog förstoppning igen så (kanske, vet inte) mamma är less på det så jag och hon ska kanske åka till sjukhuset nån dag i veckan. Jävla skit, varför måste det just hända mig ? ._. Men aja, får väl stå ut. Och jag som varit jätte duktig och tagit min jävla äckliga medicin till ingen nytta !!! -.-' Fan så arg man blir assåe ! Så onödigt att jag tog den dåe.

Kommentarer
Postat av: A L B A & J O H A N N A

sv: haha kan förstå,

har haft lugg men nu har ja sne,

tips : platta den skit mkt it will work :)



kram

2009-04-26 @ 13:40:20
URL/Bloggadress: http://albaochjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0