Jag saknar Dig. <3

F*ck vad jag saknar oss gumman. Nu är alla saker vi gjort tsm bara minnen. När jag var och solade i solariumet så började jag helt plötsligt tänka på Dig. Fatta att jag saknar Dig as mycket och vill vara m. Dig men Du har förändrats .. , vet inte vem Du är längre känns det som. Du är med andra och jag är med andra. Vi säger knappt hej till varandra ens .. Jag vet inte vad jag ska göra för att göra så det blir Du och jag igen. Men Du ska veta att jag Alltid kommer älska Dig ! <33

Kommentarer
Postat av: E

mm, jag hade värkligen velat se den.

Men vi ska se den men bara inte idag så jag kankse ser den imorgon eller nån annan dag men det är säkert att vi ska se den iallafall :D

älskar dig!

2009-04-12 @ 20:43:40
URL/Bloggadress: http://eemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-pstadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:
    Trackback
RSS 2.0